Buller och bång

Idag har det mest varit oväsen i min lägenhet! Husse har sågat och bankat och matte har väsnats i köket med en maskin som lät BZZZZZ BZZZZZZZZZ KRRRRRRRRR DZZZZZZZ ungefär! Som tur är var morfar på besök och vaktade den arma stackars lilla kaninen på ett ypperligt sätt. Jag passade på och spexa lite med mitt lilla gulleöra när matte plockade fram kameran! Vill ju visa mig från min bästa sida. Morfar brukar kommentera duktigt på min blogg, därför gillar jag honom, ehe.
Varma kramar från
Er Polly
Postat av: "Morfar"

Hej Polly!

Ja det var ett väldigt oväsen, både i köket och i hallen, men fint blir det när du flyttar tillbaka igen

Du är så lugn när du sitter hos "morfar".l

Jag undrar om du åt upp min inköpslista när du var på kontoret senast? Jag kunde inte hitta den på skrivbordet när jag skulle ha den.

Den låg här och du gnaskade ju på en del skrivkort.

Ha det så bra och hälsa till matte och husse!

"Morfar"



2011-12-12 @ 20:53:56

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback