HELT SLUT

Polly har gått 275 meter helt själv idag. Puh!! Fattar ni hur mycket det är för en liten gullig varelse som jag??? Som ni ser på kartan ovanför har jag ritat ut hur jag har gått! Matte och husse skulle posta nån fånig lapp och matte bar mig innanför sin tröja det var så mysigt och varmt men sen sa matte att det började bli tungt och att Polly skulle få gå hem för egen maskin! Det var så jobbigt! Det blåste kraftig vind och lilla gulliga jag höll nästan på att flyga iväg. Jag insisterade på att ta paus var tredje meter ungefär men det var det minsann ingen som lyssnade på utan jag fick en SPARK DÄR BAK och blev manad och piskad. "Kom nu polly så går vi hem!" sa matte med irriterad röst.
Till råga på allt kände jag inte igen mig heller så jag visste inte om matte lurades när hon sade att vi var på väg hem. När jag väl kände igen mig blev det en himla fart på mig och jag rusade mot vår port i vanlig ordning så matte hängde som en vante i kopplet! Sen öppnade husse porten och ytterdörren och jag rusade in och lade mig i min fåtölj som ni kan se nedan. Ahh, vad skönt att vara inne i värmen igen!!!
Motionshatarkramar,
Polly
Postat av: Husse

Stackars lilla Polly det är så synd om dig.

Eller kanske inte. Du verkar i skrivande stund ta igen dig, så det går nog ingen nöd på dig. Kram från Husse

2011-12-02 @ 14:20:34
Postat av: "Morfar"

Vi tycker att det var väldigt duktigt av dig.

Men jag tror inte det var någon fara för att blåsa bort, du är ju rätt stabil. Lite knuffande på dig kan ibland behövas, det har jag också märkt .

Som tur var så kom du ut här på "landet" och fick vila upp dig.

Ha det bra!

2011-12-02 @ 21:40:26

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback