Jag och Matte snaskar

MMM så gott med popcorn! Jag och matte delade på en bunke med popcorn som husse fixade till oss, smaskens! Titta så vi sitter och har det bra:
Sen så sprang matte iväg så att jag fick tillgodogöra mig popcornen på egen hand, taskigt!
istället för att hjälpa mig komma åt popcornen i den djupa djupa skålen så tar hon en bild på mig, HALLÅ ELLLER!?!?!?!
Fast gott var det, heh.
Nu är det såhär va, att jag har börjat löpa, så om du är en snygg kaninkille så tveka inte att höra av dig till mig!
Jag söker endast seriösa killar, som vet att skämma bort sin lilla prinsessa.
Se så söt jag är i min kjol:
Charmerande nin

Kärlekskranka kramar från Polly
Postat av: "Morfar"

Ja jag vet att du är en riktig snaske kanin, som är bortskämd av matte och husse. ut och motionera istället.

Det tjatar din matte hela tiden på att "morfar" måste göra.

Till våren så får vi kanske hjälpas åt med motionerandet.

Har du flyttat hem igen?

2011-12-15 @ 03:59:23

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback