Mina presenter

Mina fina klappar! Gott godis och pengar till min sparkanin från mormor och morfar. Från matte och husse fick jag karda med kam och leksak! Såååå nöjd! Idag ska vi åka hem till oss igen och så kommer husse hem också. Han har inte öppnat sina paket frpn mig och matte än så det får han göra idag! Han kommer bli så glad så glad. Matte kommer kanske inte in genom dörren för hon åt massa CHIPS och GODIS och GLASS igår. så tjock... Annat mot Polly. Mager och uthungrad. Jag får springa runt på tå och äta av mormors krukväxter. Som tur är så är jag så gullig när jag står på tå att alla har överseende med det.
Julklappskramat från en Gulle-Kanin
Postat av: "Morfar"

Trevligt att höra från dig Polly, fastän du varit här "på landet".

Jag tycker nog du överdriver ang mattes gpdisätande. Det var inte alls så mycket hon åt.

Däremot så behöver du inte att överiga med hur hungrig du och äta på mattan och gnaga i dig apeter och böcker på gamla kontoret.

Det får bli skärpning i framtiden annar så kan du inte få springa som du vill.

"Morfar och mormor" tittade på en Tintinfilm idag, den var spännande. Kul att du visste om att "morfar" gillar sådana.

Du får hälsa husse och tacka från mig för halsduken, jag har inte provat den ännu, men tröjan som jag också fick sitter fint

Hoppas att du, matte och husse snart kommer igen.

Hälsning från landet.

2011-12-25 @ 20:27:23
Postat av: "Morfar"

Trevligt att du blev så nöjd med dina julklappar.

Men du är nog lite överdriven ang. mattes godisätande, så mycket åt hon inte.

I dag tittade jag och "mormor" på Tintin, den var spännande.

Sen får du skärpa dig och inte låtsas att du är så vansinnigt hungrig så du måste äta på mattor och riva i tapeter och böcker å gamla kontoret. Jag har hört att du får kattmatt och det tycker du om, samt att du äter mycket hö, låtsas inte som du skulle svälta.

Du får hälsa husse att jag har inte provat halsduken ännu, för jag har inte varit ute idag. Men det kommer nog.

Jag hoppas att du,husse och matte snart kommer hit igen.

Hälsning från "mormor och morfar" på landet.



2011-12-25 @ 20:41:23
Postat av: "Morfar"

Jag förstår mig inte på det här med bloggandet.

Nu blev det två inlägg, när jag kollade så var det bara ett så jag fick skriva om det.

Nå men det får ju gå.

2011-12-25 @ 20:43:12

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback