PAKET

Nu är jag ute på landet och ska få PAKET! Alla paket är såklart till mig. Jag har varit mycket stressad de senaste dagarna, därav uteblivna inlägg. Matte och husse har också varit stressade och har inte haft tid att hjälpa mig heller för den delen.
Här är jag och min matte idag. Nu ska jag bara ta det lugnt och ägna mig åt slöande hela helgen. Hoppas på att få någon wellness-julklapp så jag kan ägna mig lite åt VAP (Vård Av Polly) i mellandagarna.
Dock är jag ju lite jäktad ändå, har ju så mycket att titta på och undersöka här. Och stryka hakan mot. MIN KUDDE!! MIN STOL!! MIN TIDNING!! och så vidare. Allt är ju mitt.
Min gulliga morfar ska också vara med såklart! Mormor fastnade inte på bild men hon står ute i köket och lagar mat till mig.
Hungriga julklappar från Polly
Postat av: Husse

Det var nog allt några paket till alla andra också, försök inte. Jag saknar er, hälsa så gott! Kramar från Husse

2011-12-24 @ 18:15:15

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback