Pollys julklappstips

Hej mina vänner! Nu är det juletider och det kan ju såklart vara svårt att veta vad man ska ge bort i julklapp. Det är ju inte säkert att man har möjlighet att ge bort en KRONHATT 3000 till exempel, men smycken brukar ju vara uppskattade! Det är ju dessutom extra fint om det är något man har gjort själv, såklart.
Så här kommer mitt tips:
Tjusigt arm/halsband
Tillverkningstid: Låt oss säga 24 timmar
Du behöver:
  • En söt kanin
  • Massa annat gott till kaninen
  • En kram
Gör så här:
Lokalisera din kanin
Beundra den och se hur söt den är
Ge kaninen massa gott och en kram
Låt kaninen jäsa några timmar. Snåla inte med tiden:
Låt naturen ha sin gång, tillse gärna att kaninen har tillgång till bra toalettutrymmen
I sinom tid har förhoppningsvis ett hals- eller armband producerats!
Utsmycka din arm eller hals med det fabulösa smycket och känn hur du omedelbart blir typ tusen gånger snyggare:
Bästa julklappen, den är dessutom helt biologiskt nedbrytbar och för den som kan med att krossa kaninens hjärta kan den användas som gödsel.
Pysselkramar från Polly
Postat av: Linda

:(

2011-12-01 @ 21:30:25
URL: http://vidgadevyer.wordpress.com/

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback