Cool

Eheheheh man är väl populär! Inte för att skryta eller så men det är inte så svårt att bli distraherad av söta snygga lilla jag.
Postat av: "Morfar"

Hej Polly

Jag hör att det varit besvärligt, och fått arrest, men du får säga till matte och husse att de inte ger dig så mycket mat.

Snart så är det du som blir fläskig kanin, inte så bra.

Mormor tittar också på bilderna och tycker du ser bra ut, men är lite kritiskt till att du får för mycket mat och att det skvalpar för mycket i magen på dig

Hon tycker att det är matte och husses fel och att du inte kan hjälpa om det sker olyckor lite här och där.

Men du har det nog ganska bra i alla fall, så det skall inte vara omöjligt att sköta sig ordentligt.

Om helgen blir fin kanske du kommer hit på landet och hälsar på.

2011-10-03 @ 20:33:41

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback