Förändringar

Hej mina vänner!
Den senaste tiden har varit omvälvande för mig. Det är nämligen så att det har skett förändringar i mitt vardagsrum som jag inte har fått vara med och bestämma om! :@
Till exempel så har min bokhylla med mitt lilla krypin flyttat upp på bordet, så nu kan jag inte komma åt mina böcker längre, så hemskt!
Dessutom så har det flyttat in två nya små mattor och en fåtölj. Mattorna får jag inte ens gnaga på, det är ingen hejd på orättvisorna. :(
Det har även flyttat in något gammalt schabrak här som jag inte vet vad det är, men eftersom den står i MITT vardagsrum så är den ju uppenbarligen min.
Precis som allt annat här i mitt hem.
Hälsningar från er favorit!
Postat av: "Morfar"

Hej Polly

Jag får väl komma in och titta hur det ser ut nu.

Verkar som du har fått in en ny stol att sitta på när man kommer.

"Mormor" är också spänd på hur det ser ut hos dig, hon hälsar också så gott till dig, liksom "morfar gör.

2011-10-20 @ 21:43:15

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback