Klo-klippning

Idag var det synd om mig för jag behövde klippa klorna buhu.
Husse sa att jag såg tjock ut här :@
Matte höll mig i tassen och sa att det inte är farligt att klippa klorna. "ppppft" sa jag då!!
Inget kunde jag göra heller!! Helt hjälplös. "Stackars lilla Polly" tänker ni nog nu. Jag med!
Jag rev matte lite på handen som ni ser hehehe
Som vanligt fick jag sympati i form av kramar och godis när jag var färdig!
Postat av: Marielle

Matte har mycket snygga naglar i alla fall .Synd att du var tvungen att klippa din Polly.

2011-10-22 @ 12:48:31
URL: http://mhagblad.tumblr.com
Postat av: "Morfar"

Hej Polly

Kloklippning är nödvändigt om man skall kunna hålla dej, för du kan ju sprattla ibland.

Sen tycker jag att du verkar ha det ganska bra efteråt, fick tydligen godis.

Jag får ingen godis när mina klor klipps, vilket inte behövs så ofta.

2011-10-28 @ 00:39:07

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback