Lilla stjärnan äter popcorn

Hejsan mina beundrare!! :D Idag har jag varit hemma själv ett tag och tagit det lugnt i min bur. Matte och husse kom sen hem med en massa svamp som jag beundrade och även provade att äta rå men det var inte gott jag gillar bara när den är tillagad hehehe.
Lilla grynet har inte fått tillräckligt med uppmärksamhet idag så jag har gnagt på hörn, garderobsdörr, varit uppe på bord m.m. SÅ SYND OM STACKARS MIG!
Som kompensation bestämde jag att ikväll får jag äta hur mycket popcorn jag vill. Oklart vem som ätit mest av mig och matte nu hehehe. Matte var elak och sa att "sen kommer de poppas en gång till i din mage Polly". Alltså att jag kommer få gå på toa hela tiden :(:(
Husse och matte sade idag att de kommit på det perfekta namnet till mig, nämligen BONGO så nu har de börjat kalla mig för det hela tiden :@. Matte kallade mig till och med för Mongo-Bongo :'(. Jag är ju Queen Polly, eller hur?
Lördagskram Q. Polly
Postat av: "Morfar"

Hej Polly



Det var fräckt att kalla dig Mongo-Bongo, men du är nog ett litet matfreak, så var försiktig.

Du får komma hit ut på landet ofta så du kan springa av dig fläsket.



Hälsning

"Morfar"

2011-10-21 @ 18:54:33

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback