Lite bilder! :D

Idag har jag varit ute, skoj! Fast matte och husse är elaka och säger att jag ska röra på fläskarslet :(:(:( Ska dom säga, så tjocka!!!
Tvingade husse att ta med kameran ut och ta bilder på snygga mig. Så att det hamnar något sevärt på bilderna mellan varven, inte bara två tjockisar som gör tråkiga saker.
Här ligger jag och chillar och vaktar lite av min mat.
Så söt! säger ni nog nu. Jag kan inte annat än instämma!
Jag har inte dubbelhaka, det är kopplets fel! :@ Fattar inte varför jag ska ha sån snara, jag som är så snäll och duktig!!!
SER NI MIG?!?!?! :D:D:D
Lika som bär! hehehehehe
Jag och matte! och strypsnaran BUHU!!!
Jag är så tuff.
Så smutsigt på marken, måste putsa mig hela tiden!!! Inte lätt att vara kaninkvinna.
"BORT MED FLÄSKET!!" skrek matte och kängade till mig i ändan. Det var så jag upplevde det!
HIHIHIHI så gullig :D:D:D Saftigt gräs nom nom nom!
Det finns möjlighet att få den här som signerad idolbild. eller ja, matte får fixa så att det blir möjligt! HEHEHEHE
Kramar,
Polly
Postat av: Matte

Va, vadå. Varför fick JAG det ansvaret? Du får väl gör något själv. Dessutom är det ingen risk att någon vill ha idolbild på dig.

2011-10-01 @ 21:46:25
URL: http://hebreiska.blogg.se/

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback