stakars stakars mej

Nu lykas ja jallafall smyga till mej datårn en stund så ja hiner beretta hur synd det är om mej!! Jag blev jettekissig när ja o matte låg i sängän så jag va tvungän att kissa. Råckade skvätta litte på mattes ansickte hon blev jette arg på mej.
Det kom även på handducken ja låg på, poslakanet o täcket o husses mjukis byxår. Ja fick gå in i min burr o matte och husse hade SÅN TUR för de va en ledig tvätttid presis då. De borrde va lyckliga men de va arga.
Täcket är inte tårrt än så de får dela på ett i natt heheheee.
Ps. varkn husse eller matte ville hjelpa mej o blogga ida så jag fick göra de helt sjäöv :P:P kanske inte helt rettstavat då men ni måste ju veta va jag haft för mej idag.

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback