Tortyr!

Hej alla coolingar där ute!
På tal om ute, blev uttvingad både igår och idag, buhuhu. SÅ jobbigt.
Matte och Husse tvingar mig att springa och sådär och det ska ni veta, att jag är visserligen störst, vackrast och bäst på det mesta, men löpning är inte min starka gren. Framförallt inte när jag har den där tvångströjan på mig, usch!
Vi kan ju börja från början.
Här är jag nyfängslad och matte låtsas vara så kärvänlig. Vinkningen är till dig. Ja just det, du, du som läser detta. Känn dig hedrad.
Tänkte att jag skulle visa att det här är min gräsmatta!
Sen förstörde Tjockhusse allt!!! Jag heter ju Polly, inte :Polly :@:@:@
Man blir smutsig utomhus :(
Puts puts. Vill ju vara fin.
Och fin är jag, vilket är mer än man kan säga om Husse, hahahaha.
//Drömtjejen
Postat av: "Morfar"

Jag tycker att du är orättvis mot husse.

2011-10-30 @ 19:45:54
Postat av: "Morfar"

Tack för vinkningen från oss båda

2011-10-30 @ 19:47:09
Postat av: Husse

Har åtminstone ingen dubbelhaka...

2011-10-30 @ 21:12:50

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback