Typ coolast i stan!

Hejsan alla kompisar!!!
Igår hände en tuff sak. Det var nämligen som så att jag var ute och rastade matte och husse, den ena får hålla i ett snöre så att jag kan agera draghjälp, annars orkar de inte gå. Så fläskigt, helt sjukt!
Iallafall så nosade jag som bäst runt i gräset när det kom en bil och stannade ganska nära, och en cool kille med invandrarbakgrund (har jag fått veta, förstår inte riktigt vad det innebär) klev ut och frågade min matte om hon hade eld! Nej sa matte för eld går man ju inte omkring och bär på. Sen frågade han husse också och fick samma svar. Sen frågade han matte om jag var en katt!!! Vadå katt jag är ju en kanin! sa jag men matte sa ja, så pinsamt!!! Fast sen såg han att jag är en kanin och frågade om han fick klappa mig och det fick han ju såklart. Sen frågade han om han vågade eller om hon var snäll och taskiga matte sa att jag inte var snäll alls! :@
För att bevisa hur snäll och glad jag är så sprang jag fram mot honom och då sprang han typ iväg för han tyckte att jag var så stor och tuff :D:D:D
Coola kramar från er ytterst tillgivna Polly

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback