Viktigt meddelande till alla mina fans!!!

Hej på er!

Jag har något viktigt att säga er, nämligen:
Skutta iväg och köp Hemmets Veckotidning nr 44 innan det försvinner! Fast det kanske det redan har gjort... Gör det ändå!!! heh
Det är nämligen så att er favoritkanin figurerar i sagda tidning!
Om ni inte tror mig så kommer beviset här:
Nu behöver ni ju iochförsig inte köpa tidningen om ni inte vill ha ert alldeles eget urklipp, men det vill ni ju givetvis!
Det var allt, ni kan nu återgå till era liv tills nästa inlägg!
//Polly aka "Tabloiddrottningen"
Postat av: jessica

"en kul liten kompis" <3 <3 <3 jo jo

2011-10-29 @ 23:50:14
Postat av: "Morfar"

Hej Polly!

"Mormor" tycker att du gjorde dig bra på bilden.

Jag tycker du skryter lite mycket om hur cool du är,men det är kanske typiskt för kaniner.

2011-10-30 @ 19:43:51

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback