Hungriga jag

Matte satt i vardagsrummet med sin dator och tekopp som vanligt ehehe så jag passade på att gå på äventyr. Slug som matte är tyckte hon att hon hörde något misstänkt ljud från köket! Utan att jag hörde satte hon undan både dator och tekopp, knäppte på kameran och smög sig ut i köket!!! Jag hann inte hoppa ner från bordet förrän matte hade hunnit knäppa "bevismaterial" som hon kallade det. Ha! Vadå? Bevis för VAD? Jag skulle ju bara kolla läget!!!
Det gäller att snabba sig ner så inte matte får tag på mig och ger mig smisk eheheh. Nu fick jag "bara" höra hårda ord... "POLLY NER!!!" "NEJ POLLY!!!!!!!!" "NER MED DIG DITT SKRÄLLE!!!!!" och så vidare... Ni förstår vilket hårt liv jag har.
Sen försökte matte skylla på mig för att husse ätit på bananskalet. Matte sade då i triumfierande ton att husse faktiskt inte är hemma och att hon varit låååångt från bananerna. Kände mig vid det här laget ganska så överkörd så jag fick med slokande öron följa med matte in i vardagsrummet och bli bergränsad till att endast kunna röra mig i detta rum. Är det inte synd om mig så vet jag inte vem det skulle vara synd om.
Kram, Polly.
Postat av: Husse

Du är en sån tönt Polly.

2011-09-25 @ 14:14:33
Postat av: "Morfar"

Hej Polly!

Du får faktiskt skärpa dig!

Kaniner får inte vara på köksbordet, även om man är hungrig.

Jag skall tala med matte så du kan extra tilldelning av hö så du slipper leta efter det.

Jag undrar vad mormor kommer att säga när hon får se detta "bildbevis" som matte kallar det

2011-09-26 @ 00:28:56
Postat av: Marielle

Känns som om du har lite taskig smak. Bananskal kan ej vara det godaste som fanns att få tag på?

2011-09-26 @ 11:50:18
URL: http://mhagblad.tumblr.com

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback