Kvällsmat!

Idag har jag varit lite extra snäll, snygg och allmänt bäst, och då förtjänar man givetvis något extra.
Jag åt majskolv till frukost och lunch, smaskigt!
Sen var jag hos mormor och morfar. Där får jag sitta utomhus och så får jag maskrosblad, GOTT. Jag skötte mig så bra så bra, sen åkte jag och matte hem till husse igen. Han hade sålt sängen och jag ba HALLÅ hur ska jag kunna äta på växter i fönstret nu då?! Nu har han och matte lagt en konstig säng i vardagsrummet och ändrat om i soffan, SKOJIGT!
Sen kom dagens höjdpunkt, pizza till kvällsmat!!!
Husse och matte är så stora klumpar, de borde ha delat på biten längst till höger och gett stackars magra mig allt det göttiga, men så blev det såklart inte. Buhu synd om mig! :(
Här ser ni, jag fick den lilla biten trots att jag borde fått mest. Så orättvist!!!
Fläskhusse åt nästan hela pizzan, så tjock. Så säger de att jag har en kagge, så taskigt va.
Nåja, ni som läser vet iallafall att jag är perfekt.
Kramar, Polly
Postat av: Ida

Du är en sån tönt Polly.

2011-09-17 @ 09:11:05

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback