Lilla grynet äter gryn (bland annat)

Idag har jag varit söt som vanligt, vilket väl knappast kommer som en chock för någon. :D:D
Jag har mestadels chillat i min bur men ikväll har jag varit ute och spexat lite för jag är så SKOJIG! :D:D:@
Jag sprang runt och var allmänt cool och snygg och underhållande och duktig tills det var dags för kvällsmat.
"Här Polly, vill du ha svamp?" sa Husse som tydligen inte visste att svampen var min, varför jag markerade detta på mitt sedvanliga sätt (med hakan för er som inte vet så mycket om tuffingar som jag).
Husse tror alltid att jag är så dum att han kan glufsa i sig av min mat utan att jag märker något, HA!
Det visade sig vid närmare undersökning att det inte bara var min svamp han hade försökt knycka, utan även mina kronfiléer (eller vad de nu heter)...
...och mina GRYN!!! :@
Och min beasås hehe
Grynen var det viktigaste (MMMM så GODA) så jag fick försöka äta så mycket jag kunde innan gluffhusse slök alltihopa, därav den koncentrerade minen.
Sen försökte fläskisen med en undanmanöver, men så lätt lurar man inte Polly:
Klart man hänger med! Jag hann åtminstone få i mig så att jag med lite tur kanske står mig över natten. Hoppas jag buhu :'(:@<3
Men i slutändan vann Husse kampen bara för att han är så stor och tjock :@
Sölade med grynen gjorde han också, hela hans knä var grynigt. Dessutom försökte han skylla på stackars mig :(:(:(
Nu ser ni hur svårt jag har det! Snälla stöd min sak genom att ringa 090-270-POLLY
(samtalet kostar 1000 chips, 2 påsar hö, en låda pellets, 4 kronärtskockor och 50 chokladbitar)
/matta kramar från stackars svältande lilla jag
Postat av: "Morfar"

Hej Polly.

Du får komma ut på landet och ha det lite lugnare.

Jagtycker du verkar äta alldeles för mycket av sånt sominte är nyttigt, kan det vara möjligt?

Jag trodde annars att du fick för lite mat och därför så fick du äta på väggarna, jag har sett vissa tydliga tecken på detta, och det får man absolut inte göra annat än som nödproviant.

2011-09-20 @ 01:32:47

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback