Motion

Idag har jag varit ute på landet hos min mormor och morfar. Det var väldigt jobbigt för matte sa något elakt till mig "Kom Polly, så ska vi motionera bort din tjocka kagge" och så satte hon på mig koppel och tog med sig piskan. Sen fick stackars lilla söta jag springa som en vildkanin, det var så jobbigt. Jag hittade ett spännande spår som jag försökte följa - min pojkvän jag aldrig träffat hade varit där!!! Jag markerade detta genom att kissa lite här och var så han hittar mig igen, jag vill så gärna träffa honom utan nån annan i sällskap. Vi vill ju vara själva heheh. Nu är jag trött men jag får ingen ro ändå, nu måste jag fortsätta med att äta så jag inte råkar gå ner i vikt för då skulle husse och matte bli glada buhuhuhuhu. Jag är ju snygg precis som jag är...
Jag på landet
Postat av: Husse

Lilla Polly, det är inte hälften så synd om dig som du tror, men vi tycker om dig ändå. Kram Husse!

2011-09-20 @ 22:16:55

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback