Polly, vaktkaninen


Välkomna till min blogg!!!! Jag ska skriva om mig här med hjälp av matte och husse, de är mina redaktörer hehehehe. De får ingen lön för att hjälpa mig, de vill göra det helt frivilligt för jag är så tuff såklart.

Här ligger jag och vaktar ytterdörren, både matte och husses och min egen. Jag är en perfekt vaktkanin. Stor, biffig, skräckinjagande, cool, enerverande m.m m.m. Perfekt rent allmänt förresten.

Kramar, Polly
Postat av: Marielle

lägger in i min feed och gillar

2011-09-16 @ 11:28:11
URL: http://mhagblad.tumblr.com
Postat av: "Morfar"

Hej Polly



Jag tycker du ser bra ut, men jag har hört att du kallas marodör?

Det kan väl inte stämma?

2011-09-16 @ 17:40:48
Postat av: "Morfar"

Hej Polly !



Sängbygget ser väldigt bra ut.

Tur att du hjälper till så det snabbt kan bli färdigt så du kan kolla blommorna i fönstret om inte det behövs beskärning inför hösten.

2011-09-17 @ 20:15:21

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback