Så duktig!!!

Jag är så snäll och duktig som hjälper vaktar mattes tyger när hon och husse dräller dem överallt! Så klumpiga, som tur är så finns jag, Polly, på plats och tar hand om alla lösa trådar, så att säga. Heh.
Matte är sjuk!!! Hostar och kraxar och nyser och fnyser. Så synd om mig som har en sjuk matte! Öh, just det. Synd om matte också såklart!
Fast mest synd om mig.
Husse gnäller något om att han har ont i tån. Det är nog bara för att han äter så mycket den TJOCKISEN!!!
Polly har minsann inget fel på sina perfekta fossingar, det kan ni skriva upp! Har för den delen inga fel alls, matte och husse kan klaga på att jag biter på saker men jag försöker bara snygga till det här plejset lite, sätta min personliga prägel så att säga.
POLLY VET BÄST.

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback