STÖLD!!!

Matte och Husse är så TASKIGA!!! Idag fick jag bara mysa lite med matte innan jag blev instängd och övergiven. Fast det är skönt att kunna sova i lugn och ro. MEN ÄNDÅ!
Matte och husse var borta typ tusen år eller åtminstone större delen av dagen. Som om inte det var illa nog så kommer dom hem och börjar fixa mat. Till Polly såklart, tänker ni. Men icke!
Tjocka husse skulle däremot äta såndär stjärtpotatis tror jag att dom brukar kalla det, gott är det i vilket fall. Matte skulle tydligen ha kronärtskocka som är SÅ GOTT! Den fick jag äta lite rester av. Ja, ni läste rätt. RESTER! (Att resterna är godast ändrar inte på det faktum att jag får RESTER!)
Sen trodde Späcksäcken (aka husse) att han skulle kunna fläska i sig av mina chips utan att jag märkte något, men tji fick han!
"Vad är det som försiggår här?" frågade jag barskt.
"Jag ser minsann att du har knyckt mina chips, tagen på bar gärning!" sa jag när tjockisen försökte lura mig att han bara hade dip.
"HIT MED CHIPSEN!!!" skrek jag och slog tassen i bordet (datorn). Då var han inte så morsk längre! :D:D:D
Han hade såklart inget annat val än att göra som han blev tillsagd. Det är trots allt jag som är boss här i krokarna.
Så ska dom tas! Nöjd med min insats lutade jag mig tillbaka och njöt av husses besegrade ansiktsuttryck.
Polly - står upp för rättvisan!
Postat av: Ida

Men köp egna chips med pengar ur din sparkanin istället så slipper di fightas med husse....

2011-09-30 @ 09:20:24

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback