INKRÄKTARE!!!

Matte och husse har ett monster som de tar ut och rastar ibland. (NEJ JAG MENAR INTE MIG, GRRRRRRR)
Det är en högljudd best med en lång hals och brett huvud och den lämnar inte något efter sig där den drar fram, förutom möjligtvis förstörelse och en arg kanin.
Min slutsats är att det måste handla om en drake av något slag, HU SÅ HEMSKT!!! tänker ni nu. Det är det säkert också, för klenisar som er. Det är tur att jag finns här och håller drakskrället stången, annars skulle det nog gå illa.
Skåda filmen som troligtvis kommer bli känd för eftervärlden som "Sankt Polly och Draken":
Det är ju helt sjukt irriterande att man inte får vara ifred när man vill ta sig en välförtjänt liten paus!!!
Men men, jag räddade dagen den här gången också, som tur är. Nu kan ni sova tryggt i vetskapen att jag tar hand om draken om den visar sitt fula nylle igen!
Hjältekramar från Polly
Postat av: "Morfar"

Oj vilken drake!

Men det är nog du spm är en drake, hörde att du ätit upp, ja ätit upp ett täcke som "Mormor" sytt.

Den sk draken behövs för att hålla rent där Polly har sitt favoritställe att ligga och slö, när man inte håller på med att vara en marodör kanin.

Sköt dig nu Polly och så kom med hit i veckan, är det fint väder kan du vara ute.

2012-04-15 @ 19:26:39

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback