Lite luggsliten

ligger man här och tar igen sig efter att ha tillbringat eftermiddagen på landet. Jag fick vara ute på grönbete MMMM så gott! fast sen bröts idyllen av att jag blev plockad som en GÅS!!! Matte och husse påstår att jag blir mycket finare med min nya sommarpäls och visst, det stämmer kanske. Men hur ska jag göra med min stackars GUMP?! Där har det inte vuxit ut någon sommarpäls buhuhuhhu!!!!
Så nu har jag en kal fläck som jag inte vill visa nu för jag skäms BUHU SYND OM MIG!!!
Jag kan dock bjuda på den här bilden där ni kan se hur smal jag blivit nu när jag blivit fråntagen min vinterskrud:
Ni ser mig nog knappt, jag är så liten nu utan min fina vinterpäls.
Hårlösa kramar,
Polly
Postat av: "morfar"

Jo då du syns nog utan problem.

Snart har du en fin sommarpäls, det måste till ett byte från den tjocka vinterpälsen.

Jag hadde gärna klippt dig för att du snabbt skulle få en helt ny och tunn päls, men får jag inte för någon.

"mormor" skriker i "stopp och belägg, så får du inte göra"

Du är snart fin om gumpen igen, jag såg inte något i dag som skulle vara bart.

2012-04-06 @ 20:43:07

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback