NEWSFLASH

  1. Jag hade en FÄSTING på näsan i morse!!!!! Buhuhuhu husse plockade bort den med PINCETT och sen fick jag BANAN som belöning. MHMHM så gott!
  2. Jag har hrrm host hehe gått upp lite i vikt. Väger numera 2 KILO! Husse och matte säger att jag behöver BANTA! Det låter så fruktansvärt tråkigt att jag vägrar.
Smärt och smidig eller hur?

Lagom-tjocka-kramar,
Polly
Postat av: "Morfar"

Det är tur att husse hittar dom direkt, inget att skrika för.

Lite för tjock är du kanske, men det blir man lätt under vintern.

Du får komma ut hit på landet och beta gräs och maskrosor så går du nog ner i vikt.Och så får sluta med att äta bananer och kakor på nätterna, det blir man tjock av.

2012-04-29 @ 17:31:02

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback