Polly och badbollen

Matte och husse har gett mig en BADBOLL!!! Så snällt av dem, hehe. Som ni ser har jag även fått egna BANANER!! Så jag ska orka busa och gulla med matte. Har varit riktgt BUSIG de senaste dagarna, gnagt på matta, beskurit blommor och vägrat ligga stilla. Hehehe så blir det när man har en massa ENERGI!
Energiska kramar,
Polly
Postat av: "Morfar"

Det är minsann mer än mattan hemma som du gnager på.

Jag har sagt det tidigare "SKÄRPNING" annars så kan man råka illa ut och bli kaninragu, och det är inte så bra för dig.

Hm badboll tror jag inte det är, jag tycker mig ha sett den här på "landet"

"Mormor" klipper gräset, men det är ingen fara det finns tillräckligt kvar.

Kommer du hit på Valborgsafton?

2012-04-29 @ 17:35:12

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback