Ska du ha dig en propp?

Hej alla mina små kycklingar! (Påskharen här)
Helgen har varit hektisk som ni säkert förstår. Så man kan tänka sig att idag skulle vara en ren vilodag, men icke!
Heh, okej då, jag har tagit det ganska lugnt idag. Men inte bara! Har minsann varit ordentligt laddad mellan varven!
Matte har börjat kalla mig för propp idag, och jag tänkte att jag skulle göra skäl för namnet!
Proppar sitter ju i skåp såklart! Så nu har vi ett linneskåp/proppskåp i sovrummet! Eller ja, jag är ju inte kvar i skåpet så nu är det kanske bara ett vanligt linneskåp igen, så tråkigt.
Annat är det med MIG i!
Måste komma ihåg det här gömstället nästa gång matte och husse får för sig att jag skulle ha gjort något dumt.
Jag trodde att mitt tjänstefolk (husse & matte) skulle ha lagt ett fint påskägg här någonstans:
Men inte då. Staaaaaaaackars Propp!
Nu har dock proppen gått och det ska jag också göra. Hoppas att ni har haft en trevlig påskhelg! Om ni har haft det så är det med största sannolikhet min förtjänst så känn er välkomna att tacka mig med generösa gåvor, helst MAT.
Laddade påskkramar,
Polly Proppen Nielsen Lundgren
Postat av: "Morfar"

Vi har haft en trevlig påskhelg, du var ju här och busade en dag.Vi var ju också på kontrunda, visserligen inte så lång - Bäckaskog och Kristianstad.

Vad ser man sen här på bloggen? Jo att du nu är inne i skåpen, och att du kallar matte för propp. Det är nog du som är en propp ibland fast du låtsar som du letar efter påskägg.

Hittade du några?

2012-04-18 @ 03:27:23

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback