Friluftsliv

Hej på er, alla mina vänner i cyberrymden! hoppas att ni har det bra och att ni inte är allt för stressade över skolstarter och sådär.
På tal om skolstarter så har matte börjat skolan! Så nu är det ingen som har tid över till mig längre :(:(
Eller ja, husse tar ju med mig till landet och sådär förstås. Där har det varit en kille som fixat och donat och han bjöd mig på mitt livs första CIGG! Åh så snällt!!!!! Kände mig så cool när jag satt där och bolmade!
Idag var han dock inte där, så blev så trött så trött pga ABSTINENS!!!

Men nu har jag vilat upp mig lite och tvingat husse att hjälpa mig blogga.



"Du skriver väl det jag säger att du ska skriva husse?!"
Det gäller att vara bestämd så att det blir rätt.
 
Det var allt för idag. Bestämda kramar,
Polly "The Boss"
Postat av: "Morfar"

Skriver till dig lite då och då, men ibland så verkar inlägget försvinna i cyberrymden.
Så var visst fallet med min kommentar angående din beskrivning av friluftliv.
Nå ja det verkar inte riktigt klokt att kaniner röker, det tror jag inte stämmer för dig.Lite skryt verkar det som att det är.
Morfar har en gång i tiden rökt en och annan cigarr, det är något helt annat än skryt med cigg.
Abstinens är inte möjligt bara för att du har sett någon röka på långt håll.
Det verkar som du blir väldigt trött av att vara ute på landet, jag trodde du blev piggare av frisk luft.
Fast du kan ju hoppa duktigt ser jag.

2012-08-29 @ 19:37:34

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback