OS-feber

Nu är det ju helt sjukt mycket OS-sändningar på TV och det är klart att man blir lite inspirerad.
Jag är nämligen en atlet av absolut högsta klass, världsbäst i hinderhoppning på landet ska ni veta.
Se bara hur ledigt jag skuttar över typ världens högsta hinder:
 
 
Guldmedaljen och alla andra medaljer gick till mig. Såklart.
Sen blev jag så trött så trött så nu har jag ledigt och bara äter och tar det lugnt pga välförtjänt.
Husse har ju jobbat natt och det har förstås varit jobbigt för mig, är helt SLUT.
Så nu ska jag nog vila en stund, GÄSP
 
Vinnarkramar,
Polly
Postat av: Husse

Jag har ju inte jobbat natt sedan i fredags och nu är det ju färdigt, så nu antar jag att du kommer vara full av energi framöver!

2012-08-05 @ 21:28:22
Postat av: "Morfar"

Om det är världens högsta hinder är jag lite tveksam till, men du hoppar ganska fint numera.
Matte har haft en kanin (Sture) som hoppade en bra bit över 80 cm. Men det är ovanligt.
Felix, som nästan var min kanin ville knappt inte alls hoppa, men han gick på upptäcktsfärder in till grannen och så jagade han katten. Han var tuff.
Hur kan det vara jobbigt för dig när matte jobbar natten?
Det förstår jag inte!
Ha det så bra!

2012-08-06 @ 21:30:09
Postat av: "Morfar"

Om det är världens högsta hinder är jag lite tveksam till, men du hoppar ganska fint numera.
Matte har haft en kanin (Sture) som hoppade en bra bit över 80 cm. Men det är ovanligt.
Felix, som nästan var min kanin ville knappt inte alls hoppa, men han gick på upptäcktsfärder in till grannen och så jagade han katten. Han var tuff.
Hur kan det vara jobbigt för dig när matte jobbar natten?
Det förstår jag inte!
Ha det så bra!

2012-08-06 @ 21:31:06

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback