Pollys party

 
Hej alla beundrare! Här är jag på julafton när jag öppnat ett av mina PAKET. Givetvis fick jag flera stycken men de andra togs i från mig omgående pga skulle "sparas". Så fult ord! Den här boxen fick jag däremot smaka ur och så fort skålen var tom kom det nån och fyllde på den. Åh så bra! Sen var jag så full av energi på natten att jag bröt mig in i matte och husses sovrum flera gånger och ville partaja! Det var dock inte alls uppskattat utan jag blev INBURAD!! Så orättvist!!!! Så nu får jag inte lika många gottisar på en gång längre........
 
Godis-kramar,
Polly
Postat av: "Morfar"

Ja det var ju för väl at du fick behålla några av alla dina presenter.
Men det är bra att ha lite sparat för framtiden.
Du får ju skärpa dig och inte bli så energisk på natten så du skall behövas bli inburad.
Det är inte orättvis, matte och husse måste få sova om natten.
Nu hoppas jag att det nya året innebär att jag inte får höra om nya "misstag" eller "olyckor" hemma.
Hos "morfar" verkar du ju väldigt förtjust i att "titta" på böckerna i bokhyllan, och det tycker inte jag om!
Annars så är det väldigt trevligt att du kommer hit, vi ses ju redan i morgon.
Sen ser jag fram emot att få se nya bilder och inlägg från dig.

2013-01-07 @ 19:48:40

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback