Världssynd om mig

 
Ligger här i soffan tillsammans med matte nerbäddad under täcke vilket visserligen är rätt mysigt MEN i natt var det inte roligt att heta Polly :(:( Var nämligen instängd i min BUR hela natten pga bus från i FÖRRGÅR. Kan ni fatta hur länge jag ska bli straffad för något som hände för längesen???? Har dessutom hört att jag kanske tvingas GÅ UT idag trots minusgrader och massa SNÖ... Stackars stackars litte ninen...
Postat av: "Morfar"

Det är inte så farligt att bli i sin bur om natten. Du är för busig för att gå lös utan kontroll.
Hur går det nu i kylan, kommer du ut i snön, jag harju inte sett dig på några dagar, men jag hörde att matte och husse skulle komma hit så jag får väl se dig då.

2012-12-14 @ 19:16:00

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback