HUNGRIG!!!

Ser ni hur synd det är om mig? Jag har fått äta MATTA för att inte SVÄLTA ihjäl. Stackars stackars lilla ninen... Så fattig och UTMÄRGLAD!
Postat av: "Morfar"

Nu tycker jag verkligen att du överdriver.

När du är på landet så får du minsann tillräckligt med mat.

Låtsas att du är hungrig och måste äta mattan är helt fel!

Sist du var här fick du knäckebröd att äta, allt åt du ditt matvrak.

Idag när vi var inne och hälsade på så låg du mesta tiden och sov på balkongen. I övrigt for du omkring inne och ville i början inte bli kammat. Först när vi skulle hem passade att "mormor" fick kamma dig.

Jag tycker du skulle skalas direkt så får ny päls växa ut igen.

Gnäll nu inte mer utan var glad över hur bra du har det.

Hälsning

från "oss på landet"

2012-02-18 @ 20:26:41

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback