Nussigt

Jag och matte ville knappt gå upp i morse det var så kallt så kallt men sen sa matte att nu ska vi gå upp och tvätta så då fick jag gå in i min bur istället. Det var så mysigt att ligga under täcket och värma sig på tjocka fläskmattes fettomage hehehe själv är man ju en slank vacker tjej som kan konsten att hålla vikten men så får man ju knappt någon mat heller.
Svält-kramar,
Polly
Postat av: Anonym

2012-02-05 @ 19:55:19
Postat av: "Morfar"

Ser mysigt ut.

Jag tyckte du fick gröt häromdagen!

Du håller nog vikten, ibland lite för mycket.

Och mat får du tillräckligt. Det går inte att smaka på allt mumsigt som matte och husse äter. då blir du för tjock.

Inga svältkramar men en vanlig kram från mig.

2012-02-05 @ 20:00:06

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback