Sö(m)ndag

Hejsan! Här ligger jag och tar igen mig efter en lång dags chillande, måste ta det lugnt för jag har fortfarande inte riktigt hämtat mig från att jag inte var med i artikeln i Härligt Hemma.Sjukt taskigt, matte och husse säger att det är bra att jag inte var med, men vad vet de? Snarare tur att husse inte är med, då hade tidningen behövt vara STÖRRE!
Nåja, som sagt. Här ligger jag och vilar lite.
Åh, ibland måste man bara sträcka lite på sitt gulliga lilla ben:
Ber om ursäkt för den suddiga bilden, det är matte som är lite på lyset tror jag heh.
Känner mig själv lite suddig, det är nog undernäringen som gör det. Nu ska jag ta och slakta en tomat, så jag säger god natt för den här gången.
Suddiga kramar
Polly
Postat av: "Morfar"

Har du vaknat?.

Kommer in i morgon, så då får du vara i form.

2012-02-17 @ 22:03:20

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback