Usch och fy!

Det är så kallt ute nu. Jag har förvisso inte varit ute sen det blev kallt, men jag har varit ute på balkongen och det är minsann precis lagomkallt där och det betyder att det antagligen är typ istid utomhus och då ska små niner hålla sig inne.
Det är så kallt att man får hitta något att värma sig på. Jag hittade en lagom varm PLATTA! Så skönt att värma sina söta små TASSAR!!!
Nu har det börjat ske massa FÖRÄNDRINGAR här, och inte är det någon som frågar vad jag tycker om saken, TYPISKT!!!
Man blir liksom helt slut. Så slut att man bara somnar som en klubbad cementsäck, typ.
Husse var en luring och lyckades fotografera mig när jag låg såhär, det var första gången det lyckades, men knappast första gången han försökte. Titta så SÖT den lilla NINEN är!!! TITTA!!!
Ehehehehehe!
Vintertrötta kramar från Polly
Postat av: "Morfar"

Hej Polly!

Du får vara försiktig med att sitta på spisen och värma dig.

Tånk om den är jättevarm.

Sen verkar du vara alldeles svart i huvudet, jag trodde först att du var svedd eller att du du blivit skrämd och blivit en negerkanin.

Men sen såg du ju normal ut igen.

Jaså det är ommöblering på gång och du har inte fått yttra dig, Typiskt.

Och sen så trött av allt detta styrande.

Hälsning från det "kalla landet".

2012-02-04 @ 21:28:24
Postat av: Polly

RASIST!! :((((

2012-02-04 @ 23:58:28

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback