Duktig!

Ibland, mina vänner, så är jag sjukt duktig. Eller ja, jag är ju alltid duktig, men ibland utmärker jag mig lite extra.
Häromsistens så hjälpte jag matte att sy en klänning. 
HALLÅ MER ÅT VÄNSTER, DET BLIR JU FEEEEL ANNARS!!!
Det gäller att vara bestämd så att det inte blir alldeles tokigt.
Det som skiljer proffs som mig från alla amatörer är den glödande blicken. Ibland får man bokstavligen leda eleven vid handen för att vara helt säker på att det blir rätt.
Men det är inte alltid så uppskattat. Diktatur! skrek elleven och gjorde så kallat studentuppror och burade in mig!!!
En svår tid i fångenskap väntade för stackars lilla frihetskämpen Polly. Den här bilden togs av en representant för Amnesty NINternational och visar tydligt på hur svårt jag hade det:
Som tu är så frigavs jag snart i brist på bindande bevis.
Jag hoppas att denna hemska upplevelse innebäör att jag kammar ham Ninbels fredspris i år.
Frihetskramar från Polly
Postat av: "Morfar"

Ja, alltså frågan om du är så duktig som du skryter om?

De festa bilder som jag har sett så står du mest och tittar på, precis som nu.

Att du är väldigt nyfiken verkar mer troligt.

Ej heller tror jag att du varit utsatt för någon längre fångenskap.

Jag tycks mig känna igen det "fängelse" för det liknar precis den buren som du har som resebur när du skall ut på landet och hälsa på oss.

Men du skulle kanske behöva bli inburad ibland när man hör olika saker som du har ställt till med.

Inte så lämpliga kanske att dra fram i dagens ljus men det behövs bättring.

Annars blir du kallad "marodörkanin" och det låter ju inte så bra.

Några Kanin fredspris i år är inte att tänka på

Nu sköter du dig och så kommer du snart och hälsar på tillsammans med matte och husse.

Då får jag kolla hur du har uppfört dig, och att du har gjort någon nytta för matte.



Hälsning från "oss på landet"

2012-01-21 @ 23:57:56

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback