En sann överlevare

Överlevde vaccineringen!!! :D:D:D:D
Fast jag måste erkänna att jag inte var så stursk där inne hos veterinären, massa konstiga lukter och ett läskigt bord som jag blev placerad på, försökte klättra upp på matte men där fick jag kalla handen :C:C:C Tur att man är en sån fighter!!!!
Fick två sprutor i nacken, matte sa att det var i kragen men jag vet inte vad hon dillar om, här är det minsann inget som är överflödigt!
Nu är jag alltså vaccinerad, vilket innebär att jag är typ oslagbar! Intet nytt under solen...
Superkramar från Polly
Postat av: "Morfar"

Nej man är aldrig så stor i stättan när man är hos doktor eller veterinär.

Om du är så oslagbar det vet jag inte, det är nog bäst att vara försiktig. Tänk på stora bestar till hundar de är inte att leka med.

Fast du brukar vara försiktig, men "morfar" ja och matte har haft en kanin som jagade katten och som gick på upptäcktsfärd till grannarna när dom hadde party på kvällen.

Sen gick Felix, som han hette hem igen och satt som vanligt hemma på morgonen.

2012-01-12 @ 00:39:22

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback