Godeftermiddag!

Goddag mina vänner! Som ni ser är jag ganska aktiv idag, se bara så uppmärksam jag ser ut att vara! DET ÄR JAG OCKSÅ! Vaknade på fel sida och var jätteilsken hela förmiddagen, slogs med matte och bråkade med husse men nu är jag gosig och snäll igen.
GASEN I BOTTEN! Ojdå, kom visst ut lite avgaser också, heh. Men det gör ingenting, matte och husse sopar ihop alla mina avgaser hela tiden när jag sprider ut det överallt. Alltså måste det vara åtråvärt. De säljer det säkert och TJÄNAR MASSA PENGAR utan att ge mig! Så typiskt dem.
Hejdå mina vänner!
Avgaskramar från,
Polly.
Postat av: "Morfar"

Fick höra å väderleken att det var det högsta lufttrycket på 40 år, inte undra på att du har tryck också.

Säkert är det därför du var så ilsken i morse (fm?)

Jag tvivlar på att de tjänar några pengar på dig, jag har hört tvärtom att de får ta från sparkaninen som "Mormor" flitigt matar varje gång hon är och hälsar på.

2012-01-29 @ 20:53:14

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback