Hennes Majestät Polly

God afton, undersåtar!
Idag har jag ägnat mig åt lite representativt arbete, vilket till stor del består av att ligga och se majestätisk ut.
Sen var jag duktig och satte min signatur på några viktiga papper:
Sen låg jag och snyggade mig lite till
Därefter förtjänade jag såklart en vilopaus innan vi åkte hem
Kungliga kramar från Hennes Majestät Drottning Polly
Postat av: "Morfar"

Hej Polly!

Har du inte blivit lite snurrig nu?

Går och inbillar sig att du är nån typ Drottning!.

Du är faktiskt bara en kanin.

Sen är det trevligt att ha dig på kontoret om du inte gnager på papper eller springer och sprätter på skrivbordet.

Bäst är när du ligger i brevkorgen, då har du full översikt när vi andra arbetar, men här ser du annars trevlig ut där du ligger.

2012-01-08 @ 12:18:28

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback