Imorgon är en ödesdag

Jag ska vaxas! Husse säger det så töntigt, han säger att jag ska vaxineras, TÖNT!
Idag har jag inte gjort så värst mycket, men jag har inte dåligt samvete för det. Skönt med en vilodag ibland!
Nu provsitter jag nya soffan men jag blir bortjagad hel...
VA. Vänta lite nu. Husse säger att jag inte alls ska vaxas och att vaxineras är ett helt annat ord som tydligen inte ens stavas med x utan med c!!!!! Alltså vaccineras, vilket tydligen innebär att jag ska bli stucken med en NÅL!!!
Usch så hemskt, stackars lilla ninen tänker ni säkert nu. Jag håller helt med, BUHUHUHU!!!!
Hur ska detta gå, stackars lilla älsklingen ska bli stucken i rumpan :'(
Tydligen är det för att jag inte ska bli sjuk, det tror jag dock så lagom på. Dumma Husse har säkert anlitat någon tortyrexpert som ska plåga mig :C
Vad hjälper det mig att vara skyddad mot harpest, jag är ju en KANIN. Det osar konspiration lång väg, håll tummarna för att jag överlever, så hörs vi förhoppningsvis imorgon.
Rädda kramar från Polly
Postat av: "Morfar"

Hej Polly!

Matte och Jusse vill dig bara väl, och det är inte alls farligt med ett litet stick.

Du är ju i ganska bra hull så det märks inte. Ingen torturexpert kommer att plåga dig.

Tur att du inte skulle vaxas, det är nog inte så bra att bli av med pälsen på det viset, bättre att bli klippt eller kammas och borstas rejält

Hör av dig sen hur det har gått i morgon

2012-01-10 @ 21:52:09
Postat av: "Morfar"

Hej Polly!

Matte och Jusse vill dig bara väl, och det är inte alls farligt med ett litet stick.

Du är ju i ganska bra hull så det märks inte. Ingen torturexpert kommer att plåga dig.

Tur att du inte skulle vaxas, det är nog inte så bra att bli av med pälsen på det viset, bättre att bli klippt eller kammas och borstas rejält

Hör av dig sen hur det har gått i morgon

2012-01-10 @ 21:52:53
Postat av: "Morfar"

Hej Polly!

Matte och Jusse vill dig bara väl, och det är inte alls farligt med ett litet stick.

Du är ju i ganska bra hull så det märks inte. Ingen torturexpert kommer att plåga dig.

Tur att du inte skulle vaxas, det är nog inte så bra att bli av med pälsen på det viset, bättre att bli klippt eller kammas och borstas rejält

Hör av dig sen hur det har gått i morgon

2012-01-10 @ 21:53:31
Postat av: "Morfar"

Hej Polly!

Det är inte alls farligt i morgon.Ett litet stick i rumpan märks inte, du har ju ganska bra hull och det är ingen torturexpert som skall plåga dig.

Det är för ditt eget bästa.

Att vaxas vore mycket besvärligare, bättre att bli klippt eller bli kammat och borstat rejält.

"Mormor" hoppas att fodralen blev bra, vad du nu skulle ha dom till?

2012-01-10 @ 21:58:12

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback