SOFFA

Lilla stackars grynet på golvet. "Så kan vi ju inte ha det!!" sa jag och...
...stampade ett bestämt stamp och satte fart mot NYA SOFFAN!!! Skutt så var Polly uppe!
Provar studsen i soffan. GODKÄND!!! Osmickrande bild, ser ut som jag har extrahaka. Det har jag givetvis inte :@
Sen började det klia på näsan...
"Husse? Hallå? Vad GÖR DU???"
"NU KOMMER JAAAAAG HUssE!"
Husse ville inte ha sällskap av lilla älsklingsninen, jag blev brutalt bortsparkad. Buhuhu.
Matte kom dock och satte sig bredvid mig här och nu sitter vi och bloggar tillsammans! Min matte <3<3<3<3
Nusse-kramar från Polly
Postat av: "Morfar"

Det verkar som du tyckte om den nya soffan.

Nu är det gnagförbud som gäller.

"Mormor" svimmade nästan när hon fick se din gnag och riv av tapeten i hallen.

Du borde inte få gå lös i en hel vecka som straff, och bara vatten och hö som mat.Inget godis eller annat gott.

Sen får du tänka på att inte störa husse när han sitter och flirpar med datorn.

Det kan vara viktigt, ibland arbetar han nämligen.

Såg att du skickade ett mejl till mig, men du vet ju att det är omöjligt att få "mormor " till att skriva något i datorn.

Men du får ju ibland ett och annat kort med den gamla hederliga posten. Hon tycker det får räcka.

Hälsningar från "oss på landet"

2012-01-08 @ 12:34:09

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback