USCH

Blivit uttvingad igen. Se bara ett sånt jehu jag är!!
Tjockisen hinner knappt med! Wohooo
sa ju det!! Snabbast i stan
Övar lite dressyr!
Blev smutsig om gullefötterna :(
Så fort jag försökte ta en paus sparkade matte mig hårt i gumpen!!! Bildbevis!
Dressyrade lite mer.
SER NI MIG??? :D
Välförtjänt paus... Puh. Inte lätt att ha så korta ben och stor mage som jag.
Sen fick jag syn på något!
HITÅT HUSSE!!!!!!
online gif maker

Sparkade lite bakut för jag var så sur på husse! TJOCK! SLAVDRIVARE!
Efter att upptäckt att det jag trodde var en snygg kille bara var en risig buske gick vi in igen. Jag orkade inte gå själv utan halvvägs fick husse ta upp den lilla smutsgrisen och bära in mig.
Äventyrskramar från Polly
Postat av: "Morfar"

Hej Polly

Du behöver ett längre koppel (lina) såkan du springa lite lättare.

Du behöver ju komma ut och motionera för du ser lite rund ut om magen.

Alltså du skall inte bry dig om och spana efter andra kaninkillar, det blir bara elände för matte och husse.

Här på landet är det mycket lugnare.

Du kanske behöver bada när du kommer hit?

Jag är bra på att bada kaniner

Hej då!

2012-01-24 @ 01:23:27

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback