Födelsedag!!!

 
Idag fyller jag TVÅ år!! Detta ska firas hela dagen lång och även i HELGEN. Matte har sjungit för mig och snart kommer HUSSE hem och sjunger lite till. Idag ska jag äta massor (mer än vanligt) och bara glassa hela dagen. Igår var jag på landet och fick hoppa och ha mig så jag behöver lite upprättelse idag.
 
Tvåårskramar,
Polly
Postat av: "Morfar"

Hej Polly
Grattade dig redan i morse med ett sånt där meddelande som man skickar från en telefon, men du är väl inte så inne i sådant.Matte får hjälpa dig.

Annars får du ha ett stort grattis på tvåårsdagen-
Jag förstår att du firar idag med att få äta massor,
men du håller dig från blommorna.
Det är en trevlig och fin bild som du har på dig och matte.
Ha en trevlig kväll så ses vi i helgen, då hoppas "morfar" att det blir något smarrigt att mumsa i sig.
"Mormor" grattar också, fastän hon tycker jag skriver för mycket till dig.
Det tycker inte jag att jag gör.

2012-07-26 @ 20:01:57

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback