Hoppeliskutt

 
Åh titta så duktig jag är! Hoppar och motionerar och blir SMAL! Matte ville ta lite vackra bilder på mig så morfar fick agera istället för matte. Oj så dåöig han var på att hoppa ska ni tro! "Kom nu morfar så ska du hoppa!" skrek jag bestämt men han klarade inte av de höga höjderna utan jag fick ta vid, som ni ser. Så uppfattade jag det i alla fall. 
 
Hopp-kramar,
Polly
Postat av: Nenny

OS nästa då?!
=)

2012-07-12 @ 07:23:30
URL: http://www.nennysplace.com/
Postat av: "Morfar"

Hej Polly!
Ja du är duktig på att hoppa, men jag tror inte att grenen finns med i OS.
Som du vet så hoppar morfar inte längre, så du får fixa det själv när jag hjälper dig.
Matte lyckas ju ta fina bilder av dig, som du kan visa andra.
Hörde förövrigt att du är väldigt hungrig om nätterna och får äta ett äpple för att klara dig.
Jag förstår inte detta för du verkar ju vara i gott hull.
Men du är nog ett riktigt matvrak, tittar alltid om det är något ätbart när du är här på landet.

2012-07-12 @ 18:56:25

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback