Hurtig tjej!

Hej alla mina tusentals läsare! Idag har jag och matte varit på landet.
Jag har hoppat så mycket så nu är jag HELT SLUT. Efter att jag hoppat säkert en miljon gånger så behövde jag hämta andan lite och vad händer då? Jo, matte kommer med sina knipklor och börja rycka hår från min stackars gullekrage BUHU!!!! Först kändes det rätt reko men sen bara fortsatte hon och nu sitter jag här med två kala fläckar :(:(:(:(
 
Hade gärna delat med mig av massa fina bilder från när jag hoppade men ingen verkar ha tagit några, stackars lilla jag.
Sen innan vi åkte hem så sa jag till matte att åh stackars husse kommer nog vara hungrig när han kommer hem och får vänta på oss, vi borde ha med oss något till honom! Så jag gjorde en pizza som jag sa att vi kunde ge honom så att han orkar hjälpa mig att blogga och sköta sina plikter rent allmänt. Sen satte jag matte i hennes box och körde hem till min LÄGENHET och gav husse pizzan. Världens snällaste bunny!
 
I brist på andra bilder bjuder jag på denna bild från igårkväll när jag hade nattat matte.
 
Trött i benen-kramar,
Polly
Postat av: "Morfar"

Ja det är ju tur att någon tänker på husse.
Jag såg när du hoppade och du börjar bli så duktig, men högre har jag sett, så du får träna mycket när du är på landet.
Du får nog göra matte uppmärksam på att hon gör lite reklam för din blogg, jag vet någon som frågade om hur det var att ha en kanin i lägenhet.
Hon borde ju läsa dina sidor så förstår mycket bättre hur det är att vara kanin.

2012-07-06 @ 03:02:13

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback