LUGGAD!!!

Hello ninlovers!
Idag har jag råkat ut för något HEMSKT!
Det var såhär att jag var på landet och motionerade och var duktig på mitt vanliga vis, och då blev jag plötsligt ÖVERFALLEN av matte som började LUGGA mig!!!
Det var ingen hejd på henne och när jag slutligen lyckades säga ifrån så hade hon plockat bort nästan all min vackra päls, buhuhuhuhuhu!! :(:(:(
 
Här är bildbeviset:
 
Visst ser det hemskt ut? :(
Hur ska jag nu klara mig genom kyliga nätter? Jag får kompensera genom att äta mer helt enkelt, heh.
Imorgon ska jag bli lämnad ensam hemma med husse som ska ligga och sova, undrar vad jag ska hitta på för hyss då!
 
Kala buskramar,
Polly
Postat av: "Morfar"

Oj som det ser ut,men det behövs.
Du skulle bli så snygg om hela pälsen blev klippt på en gång, och du skulle inte alls känna av det. Sen skulle du må så bra.
Det går nog bra med lite mindre päls på sommaren, det behövs inte mer mat för den skull.
Bra för att du är ensam hemma så behöver man inte hitta på hyss.
I dag var matte och husse och hälsade på oss ute på landet. Tyvärr var du ju inte med, jag kan inte förstå hur dom kan köra på en utflyckt utan att ta dig med.
Hoppas du snart kommer med.
Ha det bra hälsar "vi på landet"

2012-07-21 @ 20:49:43

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback