Efterlyst!

Alla upplysningar kring händelserna under det senaste dygnet mottages tacksamt i kommentarsfältet.
Det som åsyftas är ett fall av skadegörelse samt ett fall av förargelseväckande beteende.
Skadegörelsen ägde rum någon gång under morgondagen och riktades mot en BLOMMA på BALKONGEN. Sagda blomma gnagdes ner till jorden och har inte setts till sedan dess.
Till bevismaterialet läggs följande bild:
Huvudmisstänkt är en ung man i 23-årsåldern, cirka 183 cm lång och vägandes cirka 76 kg. Den misstänkte gärningsmannen har grå ögon och blont hår och är känd under täcknamnet "Husse".
Enligt vittnesuppgifter har en långörad snygging även setts i närheten av brottsplatsen vid den aktuella tidpunkten, emellertid är dessa uppgifter ännu inte bekräftade.
Det andra brottet ägde rum i eftermiddags. Målsaägande, en ung kvinna som härefter kallas "Matte" befann sig, efter en dags studerande, i horisontalläge i sovrummet. När Matte nästan hade somnat observerade hon märkliga ljud frun utrymmet under sängen. Hon reagerade genom att försöka skrämma bort inkräktaren och strax sågs en vit, smäcker figur med vackra öron skyndsamt lämna platsen till fots.
Upplysningar som leder till uppklarande av brotten belönas med ett tack från VÄRLDENS BÄSTA BUNNY!
Utredningskramar från Polly Polis
Postat av: "Morfar"

Detta verkar väldigt konstigt.

Vad jag vet så är "Husse" en känd person och som bestämmer en hel del över dig och i hushållet.

Den där långörade "snyggingen" har jag en teori om vem det är för det kan inte finnas så många sådana i bostaden..

Jag får väl förhöra vittnen om de sett något.

Det andra brottet verkar vara mer obestämt vad som skett.

Om nu brotten skulle klaras upp och den skyldige befinns vara en känd figur, hur skall det då skötas?

Det här påminner om ett brott som en Polis i sin tid gjorde och som han utredde själv, ända tills de kom på att han var den skyldige.

Slutade inte så bra

Men jag kan naturligtvis inte tänka mig ett sådant scenario.

Du får fortsätta utreda, men bäst är kanske att lägga ned, särskilt utredningen kring skadegörelsen.

2012-06-15 @ 20:29:56
Postat av: "Morfar"

Hur går utredningen?

Eller har efterforskningen inställts?

Det brukar ju bli så att spaningsuppslag saknas.



2012-06-18 @ 20:54:51

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback