Ninsommarhelgen

hehe, midsommar heter det visst konstigt nog, ninsommar låter ju mycket trevligare.
Jag har varit jätteduktig i helgen, allra helst på midsommarafton då jag hade BESÖK!
Filippa och hennes gubbe Nils kom och hälsade på LILLA MIG men matte och husse låtsades att det var deras gäster och stal all uppmärksamhet ett tag. Då gick jag och lade mig ett tag pga tråkigt.
Sen så började det hända grejer, alla kom in i mitt vardagsrum och började spela och äta chips och då ville jag VARA MED!
Blev klappad av Filippa en stund, så skönt! Sen nosade jag runt lite och upptäckte att Nils hade byxor som luktade MMMMM SÅ GOTT! och då slickade jag en massa på dem och ni vet hur det är, när man väl börjat så kan man inte sluta. Nils tyckte att jag var jätterolig pga det är jag ju! Blev mutad med chips av matte för hon tyckte nog att det var pinsamt att jag är så smal och ville ge sken av att jag får jättemycket mat. Så ja, det har varit en lyckad helg för lilla Mig, hoppas att ni också har haft det bra! Idag sover jag ruset av mig, helt RÄTT eller hur?

Små grodorna-kramar,
Polly
Postat av: "Morfar"

Hej
Så trevligt du haft det i midsommar
Fick du så mycket chips så du blev alldeles full?
Det får man vara försiktig med.
"Morfar" är alltid försiktig, särskilt när det är midsommar.
Såg att din matte och husse varit i Åhus och ätit glass, men då fick väl du vara hemma och ta igen dig efter att har varit en sväng på "landet"

2012-06-29 @ 16:54:11

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback