Åter!

Hallå mina vänner! Ursäkta för den långa pausen men jag och min matte och husse har varit UPPTAGNA! Jag har varit på semester på LANDET i flera dagar och varit borta från matte och husse. Aaaah så SKÖNT! Nu är jag dock hemma hos tjockisarna igen och ligger och tar igen mig i solen.
Se bara så bra jag har det! Nu börjar det bli riktigt varmt och skönt ute på balkongen också, så där ligger jag också allt som oftast och solar mig. Nu hoppas jag att komma igång och blogga lika ofta so vanligt igen, förstår att ni saknat mig under den här tiden!

Revansch-kramar,
Polly
Postat av: "Morfar"

Var det så tröttande att var på landet?

Jag förstår inte riktigt vad du menar med "tjockisarna" är det inte du är lite väl kraftig?

Nåja vi får väl se vad du hittar på för hyss framöver.

2012-03-17 @ 21:02:11

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback