Cirkus-artisten POLLY

Här ser ni mig i full färd med att göra en VOLT! Ni kanske inte visste men jag är en mycket begåvad CIRKUSARTIST. Detta extraknäcker jag som eftersom matte och husse är så snåla och tror lilla ninisen kan klara sig med 3 höstrå per dag. SKANDAL!!!! Smal som en vidja och utmärglad som ett amerikanskt barn... 

Fattiga kramar,
Polly
Postat av: "morfar"

Jag tycker inte att du är så smal som påstår.

Men fina konster verkar det som du gör.

Men jag har sett mycket mer än tre höstrå. "mormor" brukar minsann köpa ibland så du får vad som behövs.

Det är nog tur att du inte är så utmärglad som du låssas.

Du fick ju maskros blad i dag på "landet", pepparkakan åt du minsann inte

2012-03-28 @ 21:12:19

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback